Pedagogika, psychologie a didaktika
Z MiS
				
				
				(Rozdíly mezi verzemi)
				
																
				
				
								
				|  (Přidány Pohybové schopnosti a dovednosti. Opravena struktura podle aktuálních osnov školení.) | m (→Cvičitel a cvičenci:  Oprava názvu Komunikace a řešení konfliktů.) | ||
| Řádka 15: | Řádka 15: | ||
| * [[Motivace cvičenců a cvičitele|Motivace cvičenců, Drop-out efekt]] | * [[Motivace cvičenců a cvičitele|Motivace cvičenců, Drop-out efekt]] | ||
| * Komunikace se cvičenci a rodiči | * Komunikace se cvičenci a rodiči | ||
| − | ** [[ | + | ** [[Komunikace a řešení konfliktů]] | 
| ** [[Cvičenci se speciálními potřebami]] (ADHD,...) | ** [[Cvičenci se speciálními potřebami]] (ADHD,...) | ||
| ** [[Hlasový a neverbální projev]] | ** [[Hlasový a neverbální projev]] | ||
Aktuální verze z 26. 7. 2016, 17:39
| Obsah | 
Úvodní pojmy
Tuto část je možno ponechat pro samostudium:
Cvičitel a cvičenci
- Věková specifika cvičenců
- Osobnost cvičitele
- Motivace cvičenců, Drop-out efekt
- Komunikace se cvičenci a rodiči
Související: Příprava a vedení cvičení
Literatura
- [Svatoň] Svatoň, Vratislav. Pedagogika a psychologie v didaktické činnosti cvičitele. Česká obec sokolská — Ústřední škola ČOS. 3. vydání. Praha, 2007
