Flutter: Kostra aplikace
Z MiS
(Rozdíly mezi verzemi)
(Kostra stránky.) |
(→Základní kostra aplikace s měnícím se obsahem: Přidání setState pro změnu stavu.) |
||
| Řádka 33: | Řádka 33: | ||
// Metody pro práci s daty | // Metody pro práci s daty | ||
// Controllery tlačítek | // Controllery tlačítek | ||
| + | |||
| + | void _zmenaStavuOkna() { | ||
| + | setState(() { ... }); | ||
| + | } | ||
@override | @override | ||
Verze z 4. 3. 2025, 10:00
Základní kostra aplikace s měnícím se obsahem
void main() {
runApp(const MainApp());
}
class MainApp extends StatelessWidget {
const MainApp({super.key});
@override
Widget build(BuildContext context) {
return const MaterialApp(
home: XyzMainPage(title: 'Název aplikace'),
);
}
}
class XyzMainPage extends StatefulWidget {
const XyzMainPage({super.key, required this.title});
final String title;
@override
State<XyzMainPage> createState() => _XyzMainPageState();
}
class _XyzMainPageState extends State<XyzMainPage> {
// Datový model aplikace
// Metody pro práci s daty
// Controllery tlačítek
void _zmenaStavuOkna() {
setState(() { ... });
}
@override
Widget build(BuildContext context) {
return Scaffold(
appBar: AppBar(
backgroundColor: Colors.green,
title: Text(widget.title),
),
body: Center(
child: Column(
mainAxisAlignment: MainAxisAlignment.center,
children: <Widget>[
// Widgety v hlavním okně
],
),
),
);
}
}