III. třída SV - metodický dopis
Z MiS
				
				
				(Rozdíly mezi verzemi)
				
																
				
				
								
				| m (Stránka III. třída SV - seminární práce přemístěna na stránku III. třída SV - metodický dopis: Dáno do souladu s terminologií Systému vzdělávání v Odboru všestrannosti ČOS) |  (→Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny:  Přidán časový rozsah jednotlivých částí.) | ||
| (Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od 1 uživatele.) | |||
| Řádka 1: | Řádka 1: | ||
| [[Category:VSE]][[Category:Sokol]][[Category:III. třída]] | [[Category:VSE]][[Category:Sokol]][[Category:III. třída]] | ||
| − | ==  | + | ==  Úvodní strana == | 
| + | Úvodní strana obsahuje následující informace: | ||
| + | * Informaci, že se jedná o metodický dopis pro školení cvičitelů III. třídy všestrannosti. | ||
| + | * Jméno a příjmení autora | ||
| + | * Datum vypracování | ||
| + | * Jednotu a župu, ve které účastník působí | ||
| − | == | + | |
| − | + | == Popis zaměření a cíle hodiny == | |
| − | *  | + | * Pro koho je hodina určena | 
| − | *  | + | ** Věk, pohlaví cvičenců, | 
| − | *  | + | ** zdatnost, předchozí zkušenosti, | 
| − | *  | + | ** co jsme případně probrali v předchozích hodinách a na co navazujeme? | 
| − | *  | + | * Kolik cvičenců a cvičitelů při provedení předpokládáme? | 
| − | *  | + | * Jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba? | 
| − | ;  | + | * '''Cíl hodiny.''' | 
| − | *  | + | ** Může se jednat o nácvik nového cviku, zlepšení techniky již známého cviku, automatizaci pohybu ve vazbě na další prvky atd. | 
| − | + | ** Není výjimkou, že kromě cílů v oblasti tělocvičné se může jednat i o cíle morálně-volní či psychologické. | |
| − | *  | + | ** Zvláště u menších cvičenců můžeme trénovat koncentraci, kázeň v hodině atd. | 
| − | * '' | + | |
| − | ; Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny | + | == Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny == | 
| − | * Popište použité cviky a činnost cvičenců v hodině | + | * Oddělte jednotlivé části cvičební hodiny. | 
| − | * V rámci rozcvičení u  | + | * Uveďte přibližný časový rozsah jednotlivých částí. | 
| − | ** názvoslovný popis pohybu | + | * Popište použité cviky a činnost cvičenců v hodině. | 
| − | **  | + | * U každého použitého cvičení uveďte zamýšlený účel. | 
| − | ; Realizace hodiny | + | * V rámci rozcvičení u alespoň 5 cviků uveďte: | 
| − | * Zaměřte práci tak, aby bylo možné hodinu realizovat  | + | ** názvoslovný popis pohybu, | 
| + | ** obrázek. | ||
| + | |||
| + | == Forma odevzdání == | ||
| + | * Účastník práci odevzdá v elektronické formě ve formátu PDF a v jednom výtisku v papírové formě, vhodně svázanou. | ||
| + | * Práci je třeba odevzdat nejpozději 7 dní před zkouškami. | ||
| + | * Minimální rozsah práce je 2 strany formátu A4. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | == Realizace hodiny == | ||
| + | * Zaměřte práci tak, aby bylo možné hodinu realizovat ve vaší jednotě. | ||
| + | * Je-li to možné, realizujte hodinu prakticky. | ||
| * Pokud je to možné, natočte hodinu na videokameru. | * Pokud je to možné, natočte hodinu na videokameru. | ||
| ; Vlastní hodnocení realizace hodiny: | ; Vlastní hodnocení realizace hodiny: | ||
| − | * jak se vám podařilo splnit cíle hodiny, | + | * Zhodnoťte, jak se vám podařilo splnit cíle hodiny, | 
| * jak zpětně hodnotíte svou přípravu. | * jak zpětně hodnotíte svou přípravu. | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| == Ukázka == | == Ukázka == | ||
| * Přikládám podobnou práci pro představu: [[Soubor:ukazka.pdf]]. | * Přikládám podobnou práci pro představu: [[Soubor:ukazka.pdf]]. | ||
Aktuální verze z 29. 7. 2016, 17:57
| Obsah | 
Úvodní strana
Úvodní strana obsahuje následující informace:
- Informaci, že se jedná o metodický dopis pro školení cvičitelů III. třídy všestrannosti.
- Jméno a příjmení autora
- Datum vypracování
- Jednotu a župu, ve které účastník působí
Popis zaměření a cíle hodiny
-  Pro koho je hodina určena
- Věk, pohlaví cvičenců,
- zdatnost, předchozí zkušenosti,
- co jsme případně probrali v předchozích hodinách a na co navazujeme?
 
- Kolik cvičenců a cvičitelů při provedení předpokládáme?
- Jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba?
-  Cíl hodiny.
- Může se jednat o nácvik nového cviku, zlepšení techniky již známého cviku, automatizaci pohybu ve vazbě na další prvky atd.
- Není výjimkou, že kromě cílů v oblasti tělocvičné se může jednat i o cíle morálně-volní či psychologické.
- Zvláště u menších cvičenců můžeme trénovat koncentraci, kázeň v hodině atd.
 
Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny
- Oddělte jednotlivé části cvičební hodiny.
- Uveďte přibližný časový rozsah jednotlivých částí.
- Popište použité cviky a činnost cvičenců v hodině.
- U každého použitého cvičení uveďte zamýšlený účel.
-  V rámci rozcvičení u alespoň 5 cviků uveďte:
- názvoslovný popis pohybu,
- obrázek.
 
Forma odevzdání
- Účastník práci odevzdá v elektronické formě ve formátu PDF a v jednom výtisku v papírové formě, vhodně svázanou.
- Práci je třeba odevzdat nejpozději 7 dní před zkouškami.
- Minimální rozsah práce je 2 strany formátu A4.
Realizace hodiny
- Zaměřte práci tak, aby bylo možné hodinu realizovat ve vaší jednotě.
- Je-li to možné, realizujte hodinu prakticky.
- Pokud je to možné, natočte hodinu na videokameru.
- Vlastní hodnocení realizace hodiny
- Zhodnoťte, jak se vám podařilo splnit cíle hodiny,
- jak zpětně hodnotíte svou přípravu.
Ukázka
- Přikládám podobnou práci pro představu: Soubor:Ukazka.pdf.
