III. třída SV - metodický dopis
Z MiS
				
				
				(Rozdíly mezi verzemi)
				
																
				
				
								
				| m (Aktualizovány požadavky podle nového Systému vzdělávání.) |  (→Popis zaměření a cíle hodiny:  Doplnění na základě předchozích prací.) | ||
| Řádka 10: | Řádka 10: | ||
| == Popis zaměření a cíle hodiny == | == Popis zaměření a cíle hodiny == | ||
| − | * Pro koho je hodina určena  | + | * Pro koho je hodina určena | 
| + | ** Věk, pohlaví cvičenců, | ||
| + | ** zdatnost, předchozí zkušenosti, | ||
| + | ** co jsme případně probrali v předchozích hodinách a na co navazujeme? | ||
| * Kolik cvičenců a cvičitelů při provedení předpokládáme? | * Kolik cvičenců a cvičitelů při provedení předpokládáme? | ||
| * Jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba? | * Jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba? | ||
| * '''Cíl hodiny.''' | * '''Cíl hodiny.''' | ||
| − | + | ** Může se jednat o nácvik nového cviku, zlepšení techniky již známého cviku, automatizaci pohybu ve vazbě na další prvky atd. | |
| + | ** Není výjimkou, že kromě cílů v oblasti tělocvičné se může jednat i o cíle morálně-volní či psychologické. | ||
| + | ** Zvláště u menších cvičenců můžeme trénovat koncentraci, kázeň v hodině atd. | ||
| == Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny == | == Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny == | ||
Verze z 4. 8. 2015, 08:33
| Obsah | 
Úvodní strana
Úvodní strana obsahuje následující informace:
- Informaci, že se jedná o metodický dopis pro školení cvičitelů III. třídy všestrannosti.
- Jméno a příjmení autora
- Datum vypracování
- Jednotu a župu, ve které účastník působí
Popis zaměření a cíle hodiny
-  Pro koho je hodina určena
- Věk, pohlaví cvičenců,
- zdatnost, předchozí zkušenosti,
- co jsme případně probrali v předchozích hodinách a na co navazujeme?
 
- Kolik cvičenců a cvičitelů při provedení předpokládáme?
- Jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba?
-  Cíl hodiny.
- Může se jednat o nácvik nového cviku, zlepšení techniky již známého cviku, automatizaci pohybu ve vazbě na další prvky atd.
- Není výjimkou, že kromě cílů v oblasti tělocvičné se může jednat i o cíle morálně-volní či psychologické.
- Zvláště u menších cvičenců můžeme trénovat koncentraci, kázeň v hodině atd.
 
Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny
- Oddělte jednotlivé části cvičební hodiny.
- Popište použité cviky a činnost cvičenců v hodině.
- U každého použitého cvičení uveďte zamýšlený účel.
-  V rámci rozcvičení u alespoň 5 cviků uveďte:
- názvoslovný popis pohybu,
- obrázek.
 
Forma odevzdání
- Účastník práci odevzdá v elektronické formě ve formátu PDF a v jednom výtisku v papírové formě, vhodně svázanou.
- Práci je třeba odevzdat nejpozději 7 dní před zkouškami.
- Minimální rozsah práce je 2 strany formátu A4.
Realizace hodiny
- Zaměřte práci tak, aby bylo možné hodinu realizovat ve vaší jednotě.
- Je-li to možné, realizujte hodinu prakticky.
- Pokud je to možné, natočte hodinu na videokameru.
- Vlastní hodnocení realizace hodiny
- Zhodnoťte, jak se vám podařilo splnit cíle hodiny,
- jak zpětně hodnotíte svou přípravu.
Ukázka
- Přikládám podobnou práci pro představu: Soubor:Ukazka.pdf.
