Základní část 2015 Harmonogram
Z MiS
(Rozdíly mezi verzemi)
(→Neděle 26. 7. 2015 8:00–11:20 + 12:30–19:00 (4+8 hodin): Přidána motivace do pedagogiky.) |
m (→Samostudium předem: Vyřazena stavba hodiny, není samostudium podle upraveného harmonogramu.) |
||
Řádka 9: | Řádka 9: | ||
== Samostudium předem == | == Samostudium předem == | ||
− | # [[Historie Sokola]] (1 vyučovací | + | # [[Historie Sokola]] (1 vyučovací jednotka) |
− | # Anatomie (2 vyučovací | + | # Anatomie (2 vyučovací jednotka) |
#* [[Soustava opěrná]] (není třeba znát jednotlivé kosti kostry hlavy, není třeba latinské názvy kostí) | #* [[Soustava opěrná]] (není třeba znát jednotlivé kosti kostry hlavy, není třeba latinské názvy kostí) | ||
#* [[Soustava svalová]] | #* [[Soustava svalová]] | ||
Řádka 16: | Řádka 16: | ||
#* [[Anatomie_a_fyziologie_lidského_těla#Dýchací_soustava|Soustava dýchací]] | #* [[Anatomie_a_fyziologie_lidského_těla#Dýchací_soustava|Soustava dýchací]] | ||
#* [[Řízení organismu]] (není třeba znát všechny žlázy s vnitřní sekrecí, ale měli byste umět uvést příklad a znát princip, na kterém hormonální řízení funguje) | #* [[Řízení organismu]] (není třeba znát všechny žlázy s vnitřní sekrecí, ale měli byste umět uvést příklad a znát princip, na kterém hormonální řízení funguje) | ||
− | # Pedagogika a psychologie (1 vyučovací | + | # Pedagogika a psychologie (1 vyučovací jednotka) |
#* [[Zásady vedení hodiny|Zásady, metody a formy vedení cvičení]] | #* [[Zásady vedení hodiny|Zásady, metody a formy vedení cvičení]] | ||
#* [[Pohybové schopnosti a dovednosti]] | #* [[Pohybové schopnosti a dovednosti]] | ||
− | |||
− | |||
<!--<div style="color:gray;background-color:lightgray">--> | <!--<div style="color:gray;background-color:lightgray">--> |
Verze z 26. 7. 2015, 13:20
Obsah[skrýt] |
Samostudium předem
- Historie Sokola (1 vyučovací jednotka)
- Anatomie (2 vyučovací jednotka)
- Soustava opěrná (není třeba znát jednotlivé kosti kostry hlavy, není třeba latinské názvy kostí)
- Soustava svalová
- Soustava oběhová
- Soustava dýchací
- Řízení organismu (není třeba znát všechny žlázy s vnitřní sekrecí, ale měli byste umět uvést příklad a znát princip, na kterém hormonální řízení funguje)
- Pedagogika a psychologie (1 vyučovací jednotka)
Sobota 25. 7. 2015 8:00–11:40 + 12:45–18:30 (4+7 hodin)
Prezence (8:00 – 8:15) Úvod, seznámení s požadavky (8:15 – 8:30)
- Kondiční a zdravotně orientovaná cvičení — teorie (8:40–10:10): Radka, Martin
- Kondiční a zdravotně orientovaná cvičení — praktická část (10:20–11:50): Radka, Martin
--- oběd ---
- Právní problematika a Bezpečnost a ochrana zdraví (1. část) (12:45–13:30): Martin
- Fyziologie tělesných cvičení a diagnostika (13:40–15:10): Martin, konzultant Martina Z.
- Program a organizace ČOS (15:20–16:50): Martin, konzultant Jarek
- Předlékařská první pomoc (17:00–18:30): Jarek, konzultant Martin
Neděle 26. 7. 2015 8:00–11:20 + 12:30–19:00 (4+8 hodin)
Prezence (8:00–8:10)
- Základy odborné terminologie (8:10–9:40): Radka
- Gymnastické činnosti — akrobacie (9:50–11:20): Radka, Jarek
--- oběd ---
- Pohybové hry (12:30–14:00): Jarek
- Stavba cvičební jednotky, organizace cvičenců (14:10–15:40): Jarek
- Pedagogika, psychologie (15:50–17:20): Bára, Martin
- Gymnastické činnosti — akrobacie (17:30–19:00): Martin, Jarek
Odevzdání seminární práce: min. 7 dní před zkouškami.
Samostudium (2. část)
- Právní problematika a Bezpečnost a ochrana zdraví (2. část) (1 vyučovací hodina)
- Pročíst stať: Náš úkol, směr a cíl
Čtvrtek 27. 8. 2015, 16:00–18:00 (2 hodiny zkoušky)
- Testy! (Viz také Příklady otázek) (16:00–16:30): Martin
- Praktická zkouška (16:30–18:00): Martin, Jarek, Radka
Viz také Požadavky absolvování školení.